28 Şubat 2010 Pazar

nerede?

bi r enerji olduğu kesin...telefonun yemeğe düşüp bozulması.
Bazı numaraların silinmesi.
onun numarasının en üste kayması.
aldıgım iphone'un ayarlarından anlamadıgım için yetkili cocuktan yardım istemem.
mesaj gönderme denemesi yaparken listenin en üstünde bulunan onun ismine tek harflik bir mesajın yanlıslıkla gitmesi.
kardesimle asktan ve yalnızlıktan dem vurarak konustugum bir anda ve onu bolca andıgımız bir zamanda, tüm gün değil de o anda ondan bir mesaj gelmesi...
bakalım bu kez, bu bir işaret mi bunu göreceğim.
set up olmadan, kimseler bizi bir araya getirmeye calısmadan, rastlantılar sonucu haberleşmenin ardından yapılan bir plan.
bu kez önyargılarımı bir kenara bırakacagım. bu kez daha kendi halimde olacagım ki bu kez onun da daha rahat olmasına calısacagım.
bu kez bu adama daha farklı daha yalın bir gözle bakmaya çalışacagım...
bu "o" olabilir mi, bir kez daha farklı bir gözle görmeye çabalayacagım...
bugün bir arkadaşımın dediği gibi "kötünün iyisi diye de olmasın"...
tabi ki olmasın...
ben allah'a her gün aynı sey için yakarıyorum. en salim kafamla da en sarhos kafamla da aynı seyi diliyorum: Tanrım lütfen aşık olayım, ayaklarım yerden kesilsin, içimi titretecek bir aşkla yaşayayım ilişkimi...
"aşk" benim bu sıralarda istediğim tek şey...
Yalnızlığı aşkla kesecek, bitirecek bir adam benim beklediğim...
nerede, ne zaman işte bunu göreceğiz...
ama çok geç olmasın nolur...
fenalardayım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder