15 Mart 2010 Pazartesi

O

Eger bir enerjinin gücüne inanıyorsam, bu kez de yine aynı gücün buluşmamıza sebep oldugunu düşünüp , durumu farklı yorumlayıp, bu "O" değil kanısına da varabilirim.
Uzatmayayım, daha fazla enerji geyiği de yapmayayım, buluşmadık, görüşmedik. Konser tarihini yanlış hatırladı, ben gerçek konser tarihinde sehir dısında olmak durumundaydım ve bam!
yine çok bilinmeyenli bir denklem seklinde, çözümlenmesi gereken pek cok soru işaretli yanı ile, bilinmez bir zamana dek pek de umurumda olmadan yine silikleşti gitti...

Her gün atlattım, aaa zaten günlerdir de düşünmemişim, simdi düşününce, onu ne zamandır düsünmediğimi anladım derkeeen, bu sabah yine birden bire onunla dolu uyandım.
Aylar oldu görmeyeli, çekti gitti işte ama yok.. Hala bu beyin fazlaca detaylara bogularak calıstıgından, fazlaca kendini baskalarının yerine koyup duydugundan ve onu da tanıdıgdan emin oldugundan, şimdi gidemese ve bu kazıgı atmasa, bundan sonrasının bir cıkmaz oldugunu, bana daha büyük bir haksızlık olacagını biliyordu.
farklı hayalleri ve planları, daha büyük hedefleri olan bir kadına, o yolda yürürken simdi cekilerek daha büyük bir iyilik yapacagını düşündü zahir...
offf

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder