22 Aralık 2009 Salı

nerede kaldık?

Nerede kaldık?
Sanki 3 sene öncesinde kaldık gibi bir takıntıya kapıldım.
Yani sanki sonra herşey aşağıya dogru gitmeye başladı.

ve şimdi geriye dönüp baktığımda herşey o kadar değişti ki...
Ben gerçekten seninle o gün tanışan ben değilim...
Her geçen gün birşey katıyor, daha da olgunlaştırıyor insanı...

Kendimi tanımak istiyorum diyordum ya, hiçbirşey yaşamamak, hergün aynı rutini tekrarlamak bile, bana kendimi daha yakından gösteriyor...
Çünkü birşeylerin akışına bırakmıyorum kendimi, düşünüyor, geleceğimi, şimdiyi, beklenti ve isteklerimi düşünüyor, kendimi ve yaşadıklarımı değerlendiriyorum.
oradan oraya konsaydım eğer, eminim daha tanımaya fırsat olmadan, her biri bir nefeste, içip tüketip bir kenara koyacaktım seneleri ve insanları...
şu anımdan mutluyum...
böyle bir döneme ihtiyacım varmış...
Beni güçlendirerek çıkarttı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder