5 Mayıs 2010 Çarşamba

ilkbahar- ilkbeyaz

Çok özenmiştim, çok sevmiştim beyazlarını bahçedeki tomurcuklu ağacın...
Tek başına, demir çitleri aşmış da gelmiş, hem gözümü okşuyor, hem harika kokusuyla baharı müjdeliyordu...
En sevdiklerimle paylaşmıştım deli gibi...
Hatta en en en sevdiklerimden birtanesine göstermiştim; dalları bile birlikte koklamıştık da mutlu olmuştuk güzelliğiyle...

İlkbahar geldi işte,

Ve bugün tam da Candan Erçetin'in "Bahar" şarkısını mırıldanıp dururken, onu keşfettim!
tam orada, tam ortada...
İlk beyaz saçım!

Hemen kestim bir makasa yapışıp da, ama içime bir kurt düştü ya, daha detaylı bakmaya basladıkça, bir degil, 2 degil, 10-15 tel aralara serpiştirilmiş beyazın bana baktıgını görüyordum işte!

Sen misin çok seven beyazlarını baharın...
Al o zaman sana da tomurcuklanmaya baslayan beyazlar tam da bu baharda...

Ben beyaza razıyım da, bari o yalnız agacımız gibi beni de koklayacak "O" gelsin, baharıma yetişsin telaşındayım sade...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder